Aquesta exclusiva vila està situada en una de les zones més cobejades de la Costa Brava, entre les platges de Sa Riera i Aiguafreda, amb vistes panoràmiques al mediterrani, les Illes Medes i el Montgrí, i de fàcil accés, tant amb cotxe com a peu , des d'on es pot arribar a la platja en tan sols 10 minuts a peu.
La propietat va ser construïda el 2005 i ha estat renovada pel seu propietari aquest 2024, per la qual cosa es troba en perfecte estat per entrar-hi a viure.
S´accedeix a la finca per un portal automàtic, des d´on arribem al garatge ia les escales que ens condueixen a la planta principal. La planta principal disposa d´una impressionant terrassa amb piscina desbordant i vistes a tot el mediterrani i les illes medes, a més de la badia de l´Estartit i Pals, la qual cosa li dóna un encant a la nit amb els llums del poble al llarg de la costa. En aquesta planta trobem també un porxo exterior per relaxar-se i un ampli saló amb cuina-menjador des d'on també es gaudeix de les vistes panoràmiques impressionants que ens dóna aquesta casa. Continuant pel passadís, trobem la suite principal amb el bany i unes escales que ens condueixen a la planta inferior.
A la planta inferior hi trobem tres habitacions, totes amb accés directe a un jardí al mateix nivell, i dos banys. El jardí, és un espai perfecte per a nens o convidats i mantenir la privadesa a la terrassa de la planta superior. A més, té moltes opcions com a zona per a barbacoa, jocs o fins i tot es podria construir un cobert addicional. Les vistes són tan impressionants com les de dalt a la terrassa.
Si necessiteu més informació sobre aquesta exclusiva vila, no dubteu a contactar-nos a BARNES Costa Brava i estarem encantats d'ajudar-vos.